Hvad dit barn laver på en camp på Epos…

Af Mathias Granum, forstander

Når jeg taler med forældre, der kommer for at hente deres barn sidste dag på en camp, så hører jeg dem ofte sige noget i stil med ’vi har jo ikke hørt så meget fra vores søn/datter de sidste dage – men det tager vi som et godt tegn!’. Det ER et godt tegn, for det betyder, at deltagerne har været optagede af at skabe en fantasifuld og levende camp for sig selv og for hinanden, og derfor har haft for travlt til at ringe eller skrive hjem.

Jeg tænkte dog at jeg ville give forældre til campdeltagere og til kommende campdeltagere et lidt bedre indblik, hvad vi egentlig laver på en camp. Derfor skrev jeg efter Cospos campen i maj 2018 dette nyhedsbrev til deltagernes forældre, med billeder og små historier fra campen. Læs for eksempel om et eksperimenterende rollespil hvor deltagerne skulle spille… katte (!); læs om spillet hvor deltagerne var politikere i en fantasy-verden og se cosplay-billeder fra vores photoshoot.