Epos’ bestyrelse

Formand: Peter Hecquet

Jeg har været lærer og skoleleder på en lille lokal friskole i 33 år. jeg valgte at stille op til bestyrelsen fordi jeg er meget fascineret af den undervisningsform der praktiseres på Epos og vil gerne give mit bidrag til at personalet lykkes med deres forehavende. Samtidig vil jeg gerne bidrage til, at der fortsat foregår undervisning i de gamle højskolebygninger og forhåbentlig arrangementer også for lokalsamfundet.

Næstformand: Mikkel Bistrup Andersen (født 1999, bachelor i softwareudvikling og IT Support i Skat)

Jeg har været rollespiller i over over 16 år og gik på efterskolen i 2016-2017. Efter mit efterskoleår blev jeg aktiv i foreningslivet og har været med i Rollespilsfabrikken, samt medstifter af Epos Elevforening. Til dagligt arbejder jeg i Udviklingstyrelsen under Skat, hvor jeg arbejder med Contract management for IT afdelingen. Ved siden af læser jeg en bachelor i softwareudvikling.

Mit fokus i bestyrelsen er elevernes trivsel og at efterskolen forankres på et nationalt plan, samt at vi holder et godt samarbejde til det brede rollespilsmiljø og være ambassadør for Epos i hele landet.

Claus Jacobsen

Fra 1977, ligesom den første Star Wars film, og mindst lige så nørdet som den. Jeg arbejder som bibliotekar ved Biblioteket Sønderborg, med en uddannelsesmæssig baggrund i filosofi og religionsvidenskab. Bor i Kliplev hvor jeg også er født og opvokset

Elin Værge

Mit navn er Elin Værge. Jeg bor lige over for Epos og har således nem adgang til at følge lidt med i livet på skolen. Det synes jeg er af stor værdi og vældig spændende.
Jeg arbejdede indtil for 5 år siden på Midtals Friskole som souschef og lærer. Siden har jeg brugt min tid på lidt vikararbejde, frivilligt arbejde, mine børnebørn og meget andet.
Jeg har været i bestyrelsen, dels som regulært bestyrelsesmedlem og dels som suppleant siden Epos´ opstart. Lige nu er jeg bestyrelsesmedlem.
Jeg vil bl.a. gerne arbejde for at byde lokalbefolkningen indenfor til forskellige arrangementer – koncerter, foredrag, mm.

Ingrid Kaaber

Marc Wangerin