2025 uge 7, Epos Rollespilscamp, 12.-16. februar

Her kan du tilmelde dig Epos Rollespilscamp.

• Vær opmærksom på, at der er forskel på en Epos Rollespilscamp (som du nu er ved at tilmelde dig) og en Epos-uge. Hvis du gerne vil være elev på Epos i det kommende skoleår, og du ikke før har deltaget i en Epos-uge, vil vi gerne have, at du i første omgang tilmelder dig Epos-ugen og ikke Epos Rollespilscamp. Læs mere om de to typer camps på hjemmesiden.
  • Beløbet overføres til konto 8401 - 1281783 HUSK AT ANGIVE NAVN PÅ DELTAGER OG UGENR. PÅ CAMPEN sammen med overførslen. Fx: Mads Madsen, 7
  • Det er vigtigt, at vi får deltagerens juridiske navn i dette felt - evt. kaldenavn kan skrives nedenfor.
  • Hvis I skriver et kaldenavn her, vil vi benytte det til navneopråb, tilmelding til aktiviteter mm. under campen. Det er rart for os at kende kaldenavnet inden campen, for så er det nemmere for os at huske.
  • Skrives med bindestreg: 999999-9999.
  • Sæt gerne mere end ét kryds.
  • Kender du nogen, som du forventer deltager på denne camp? Hvis ja, så skriv deres navne herunder.
  • Har du allergier eller andre sundhedsrelaterede forhold til mad, som vi skal tage særlige hensyn til?
  • Vil I give tilladelse til, at vi udsender en Samkørselsliste til transportkoordinering, som indeholder følgende: Elevens fornavn, postnummer, forælders email samt forælders telefonnummer?
  • Må vi under campen tage billeder og videofilm af deltageren og bruge disse billeder i skolens PR-arbejde? (Deltageren kan når som helst sige nej til at blive fotograferet; trække samtykket helt eller delvist tilbage eller bede om at se et billede, inden vi bruger det)
  • Vi udsender nyhedsbrevet et par gange om året, og det kan afmeldes med et enkelt klik. I nyhedsbrevet vil I bl.a. finde invitationer til kommende events.
  • Er der andre informationer om deltageren, det er vigtigt for efterskolen at kende til?
  • Tilmeldingen er indsendt, når du har tastet 'Tilmeld' herunder, og der vises en bekræftelsesside. Du modtager også en mail (tjek evt. spam). Send en mail til mathias@efterskolen-epos.dk hvis du oplever problemer med tilmeldingen.