2025, uge 7, Epos uge

Tilmelding til Epos-uge. For deltagere, der er opskrevet -eller skal opskrives- til Efterskolen Epos i 2025-2026. Epos-ugen er som udgangspunkt for dig, der IKKE ALLEREDE har deltaget på en Epos-uge. Hvis du allerede har deltaget på en Epos-uge, og gerne vil opleve flere camps på Epos, kan du tilmelde dig Epos Rollespilscamps.

• Beløbet overføres til konto 8401 1281775. HUSK AT ANGIVE NAVN PÅ DELTAGER OG UGENR. PÅ EPOS-UGE sammen med overførslen. Fx: Mads Madsen, 7
  • Det er vigtigt, at vi får deltagerens juridiske navn i dette felt. Evt. kaldenavn kan skrives nedenfor
  • Vi benytter kaldenavnet ved navneopråb og på diverse lister i løbet af campen. Det er rart for os at kende deltagerens eventuelle kaldenavn inden campen, for så er det nemmere for os at lære dem.
  • Med bindestreg 999999-9999
  • Skriv titel og tidspunkt, fx Nybyggerne efterår 2022
  • Deltagerens tanker og overvejelser om et år på efterskole, og hvorfor det netop skal være Epos
  • Fx: "Besøgte jer på Efterskolernes Dag"; "Mødte jer til Fantasydage, hvor jeg fik en snak med nogle af jeres elever", "har hørt om jer fra en tidligere elev jeg kender"; "har læst om Epos på hjemmesiden men aldrig besøgt jer før", etc.
  • Kender du nogen, som du forventer deltager på denne camp? Hvis ja, så skriv deres navne herunder.
  • Har du allergier eller andre sundhedsrelaterede forhold til mad, som vi skal tage særlige hensyn til?
  • Vil I give tilladelse til, at vi udsender en Samkørselsliste til transportkoordinering, som indeholder følgende: Elevens fornavn, postnummer, forælders email samt forælders telefonnummer?
  • Må vi under Epos-ugen tage billeder og videofilm af deltageren og bruge disse billeder i skolens PR-arbejde? (Deltageren kan når som helst trække samtykket helt eller delvist tilbage eller bede om at se et billede, inden vi bruger det)
  • Vi udsender nyhedsbrevet et par gange om året, og det kan afmeldes med et enkelt klik. I nyhedsbrevet vil I bl.a. finde invitationer til kommende events.
  • Er der andre informationer om deltageren, som vi skal tage særlige hensyn til?
  • Tilmeldingen er indsendt, når du har tastet 'Tilmeld' herunder, og der vises en bekræftelsesside. Du modtager også en bekræftelse per email (tjek evt. i spam-bakken). Skriv til mathias@efterskolen-epos.dk hvis du oplever problemer med tilmeldingen.