Fantasmos camp, 3-7 juli 2019

Sommercamp for unge på Efterskolen Epos

Skal du med på camp i sommerferien?

Er du interesseret i rollespil, taktiske spil, skrivekunst, skuespil, cosplay eller episke fortællinger? Kunne du tænke dig at tilbringe en uge af din sommerferie sammen med andre unge, der deler dine interesser?

Så tag med på Fantasmos camp på Efterskolen Epos!

Campen er for dig, der inden sommerferien går i 7-9 klasse. (Hvis du er nuværende elev på Epos kan du søge om at komme med som hjælper til 1/3 af prisen. Skriv til Nynne)

Hvornår?
Start: Onsdag d. 3. Juli kl. 13
Slut: Søndag d. 7. Juli kl 13.

Pris:
1600 kr.

Hvad sker der på en camp?
Hver formiddag deltager du i en workshop, hvor du følger samme hold hver dag. Eksempler på workshops kunne være:

Rolleworkshop (gennem lege og øvelser lærer du, hvordan man udvikler en interessant rolle/karakter til skuespil eller rollespil).
Skriveværksted (lær hvordan man skriver en spændende fortælling.)
Bliv spilleder (lær hvordan du selv bliver en god spilleder i rollespil)
Improteater (øvelser og lege, der træner din evne til at samarbejde og til at stå på en scene)

Formiddagsworkshopsene varierer lidt fra camp til camp, og ovenstående er blot eksempler.  Du tilmelder dig din formiddagsworkshop ved starten af campen.

Om eftermiddagen vil der være tid til at slappe af, nyde det gode vejr og gå til stranden. Der vil også være svedige dyste og actionfyldte aktiviteter af forskellige slags. F.eks. gladiatorkampe med rollespilsvåben, cosplay photoshoot eller levende counterstrike med nerf guns. Om aftenen er det tid til at fordybe sig i de episke universer, vi skaber sammen – for eksempel gennem levende rollespil hvor man er klædt ud, eller gennem bordrollespil (hvor man sidder omkring et bord og skaber en fortælling sammen).

Campen på facebook
Campen har en facebookbegivenhed. Den kan du f.eks. bruge til at arrangere fælles transport.

Flere praktiske informationer
Du får tilsendt et informationsbrev med pakkeliste, deltagerliste med mere et par uger før campen. Hvis du har spørgsmål om campen er du velkommen til at kontakte campleder Nynne Rasmussen på nynne.rasmussen@efterskolen-epos.dk eller ringe på 2183 7604 (ring kun til Nynne på hverdage mellem 8-16).

Hvordan tilmelder jeg mig?
Tilmeld dig her.

Deadline: 10. Juni (det er dog muligt at tilmelde sig efter deadline mod et gebyr på 200 kr., forudsat at der stadig er ledige pladser.)

Vi ses :o)

Her kan du se et  indslag TV SYD lavede fra vores camp i efterårsferien 2017:

Og herunder er et par film fra andre camps som vi har holdt på Epos: