Skriv dig op til Epos

Påbegynd indskrivningen til Efterskolen Epos ved at læse om os på vores hjemmeside, og evt. følge os på Facebook eller Instagram.  Hvis I har spørgsmål så er I altid velkomne til at ringe til vores forstander (se under ‘kontakt’) eller skrive til os (kontor@efterskolen-epos.dk)

Når I føler jer sikre på, at Epos er den rette skole for jeres barn, så kan I reservere plads på Epos ved at indbetale indskrivningsgebyr på 1500 kr. og udfylde indskrivningsformularen.

Camps
Tilmeld jer til en af vores camps! Vi beder alle potentielle elever deltage på en camp inden optagelse på Epos. Så kan de unge få en fornemmelse for Epos. Man bestemmer selv hvilken af vores camps man deltager i, og mange af vores elever vælger at deltage i mere end én. Vi anbefaler særligt vores “Epos-uger” i vinterferien og efterårsferien, da disse camps vil give det bedste indblik i livet og undervisningen på Epos. Det næste I skal gøre, er derfor at tilmelde jeres barn til en camp! (Klik på dette link for at læse mere om vores camps og tilmelde jer).