Corona-opdatering 2/2 2021:

Pga. Corona har vi valgt at aflyse cospos-campen i sin planlagte form. I stedet afholder vi fire små 1-dags workshops med max 12 deltagere per dag. Hvis du har været tilmeldt Cospos campen får du en mail med mere information om dette.

COSPOS – Cosplay-rollespilscamp 12.-16. maj 2021

Er du cosplayer? Eller rollespiller? Eller interesseret i skuespil? Så tag med på cosplay-rollespilscamp på Efterskolen Epos! Campen er for dig, der går i 7-9 klasse. På campen kan du prøve dig selv af i nye roller og møde nye venner, der deler dine interesser.

Der vil være aktiviteter som photo-shoots, rollespil med- og uden kostumer, sminkeworkshop, just dance, werewolf og meget mere. Der vil også være svedige dyste som levende counterstrike med nerf guns, og tid til at sidde og slappe af med et brætspil eller lignende.

Uanset om du er mest til fantasy eller sci-fi, superhelte eller gyserhistorier, japanske eller amerikanske film, udklædning eller rollespil – så er du hjerteligt velkommen!

Vil du vide mere?

Tilmelding

Tilmeldingsfristen er 30. april. Man kan dog godt tilmelde sig senere end 30. april – hvis der stadig er ledige pladser –  mod et ekstra gebyr på 200 kr. Tilmeld dig her.

Flere praktiske informationer:

Ankomsttidspunkt: Onsdag d. 12. maj kl. 18 (vi byder forældre og deltagere på en sandwich ved ankomsten)

Afrejsetidspunkt: Søndag d. 16. maj kl 18. (forældre er velkomne til at spise aftensmad med os ved afhentning)

Pris: 1700 kr + 200 kr ved for sen tilmelding

Campregler:

Søvn er godt for krop og sjæl. Derfor: Når du tilmelder dig er det en forudsætning, at du siger ‘ja’ til, at du overholder vores soveregler. På den måde sørger du for, at både du selv og andre kan få deres tiltrængte hvile:

• Vær under dynen i nattøj og med alt elektronisk udstyr slukket når vi går godnatrunde.
  • Tal gerne afdæmpet med dine værelseskammerater efter godnatrunden, men besøg ikke andre værelser.

Andre regler:

• Campen er 100% røgfri. Under hele ugen er det kun tilladt at indånde ren luft, uanset om man befinder sig på eller udenfor skolens område. Det er helt fint at medbringe nikotintyggegummi, spray eller lignende.
  • Campen er 100% alkoholfri.
  • Campen er computerfri. Dvs. hvis du medbringer en computer skal den tjekkes ind ved campens start. Computeren kan udleveres igen hvis den skal bruges til en camp-aktivitet som f.eks. just dance eller som musikafspiller til et rollespil.

Hvornår får vi mere at vide?

Vi sender en mail ud med deltagerliste, pakkeliste og andre praktiske oplysninger ca. to uger før campens start.

Kontakt:

Hvis du har spørgsmål om campen er du velkommen til at kontakte hovedarrangør Simon Steen Hansen, simon.hansen@efterskolen-epos.dk, tlf. 5098 9578 (ring kun til Simon på hverdage i tidsrummet 8-16).

Vi glæder os til at se dig på campen!

Her er en film vi lavede på en af vores andre Cospos camps:

Her er en lille film med ‘levende portrætter’ af cosplayere og rollespillere fra en tidligere Cospos camp:

Se også Epos’ playliste med cosplay-videoer på youtube.

Eller se vores videoer om undervisning gennem rollespil.

Vi glæder os til at se dig på campen!